kids read

 

Szanowni Państwo

           Dyrektor Przedszkola Miejskiego nr 2 " Niezapominajka" ogłasza nabór do przedszkola na rok szkolny 2019/2020.

Dotyczy to tylko nowych dzieci w wieku od 3 do 6 lat.

          Nabór do przedszkoli na terenie naszego miasta ma formę elektroniczną. W związku z powyższym zwracamy się do Państwa z prośbą o składanie wniosków elektronicznych za pośrednictwem aplikacji „Nabory” dostępnej na stronie: https://www.vulcan.net.pl/jst/rawamazowiecka/  (wybór z menu po lewej stronie Nabór – kanał kandydata, kandydaci do oddziałów przedszkolnych wybierają aplikację Nabór do Przedszkoli).

Elektroniczna rekrutacja do przedszkola trwa od 1 marca 2019 roku od godziny 8.00

do 31 marca 2019 roku do godziny 15.00.

Dzieci uczęszczające już do naszego przedszkola będą zarejestrowane w systemie na podstawie deklaracji złożonych do 27 lutego 2019 roku

  1. Rekrutacja do przedszkola odbywa się raz w roku przy wykorzystaniu elektronicznego systemu naboru.
  2. Elektroniczny system naboru do przedszkoli na terenie Miasta Rawa Mazowiecka gwarantuje stosowanie jednolitych zasad zapisów i kryteriów przyjęcia dziecka do wybranego przedszkola.
  3. Elektroniczna rekrutacja do przedszkola trwa od 1 marca od godz. 8:00 do 31 marca do godz. 15:00 i obejmuje wprowadzanie danych dzieci do systemu oraz składanie papierowej wersji wniosku w siedzibie przedszkola pierwszego wyboru.
  4. Logowanie do systemu odbywa się poprzez stronę internetową www.vulcan.net.pl/jst/rawamazowiecka/ Po zalogowaniu się do systemu należy wypełnić wniosek, a następnie wydrukować i podpisany dostarczyć wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów do siedziby przedszkola pierwszego wyboru.
  5. Rodzice, którzy nie mają dostępu do Internetu mogą skorzystać z komputera na terenie przedszkola lub pobrać papierową wersję wniosku w przedszkolu, wypełnić ją i po podpisaniu złożyć w siedzibie przedszkola pierwszego wyboru. Następnie dyrektor wprowadzi wniosek do systemu.
  6. Zarejestrowane w systemie naboru wnioski, zostaną przez system automatycznie uszeregowane zgodnie z kryteriami zawartymi w § 5 Regulaminu.
  7. Dyrektor odpowiada za sprawdzenie danych wpisanych przez rodziców do wniosku ze zgłoszeniem w systemie i wydaje rodzicom potwierdzenie przyjęcia dokumentu.
  8. Warunkiem otrzymania potwierdzenia przyjęcia wniosku jest złożenie przez rodziców dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata kryteriów określonych w Regulaminie.
  9. Brak dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów przez kandydata eliminuje przyznanie punktów przez komisję rekrutacyjną.

Więcej informacji znajdziecie Państwo w Regulaminie Rekrutacji